miércoles, 6 de junio de 2012

IRAGARKIA

Iragarki hau hirugarren adineko pertsonentzat egina dago, ohartu daitezen beraiek ere garrantzia handia dutela gure sozietatean nahiz eta jende asko ez konturatu haien ondotik joaten diren arte. Iragarki honekin hirugarren adinekoak ondo zaindu behar ditugula konturatu naiz eta batzuetan nahiz eta oso pisutsuak iruditu, beraiekin ahal dugun denbora gehien egon behar garela adierazteko egin dugu iragarkia. Oso gustora sentitu naiz honekin asko ikasi dudalako eta hirugarren adinekoei hobeto ezagutzeko aukera eduki dudalako. Bideo hau egin behar nuenean nire aitona- amonekin hitz egin nuen interesa nuelako zer nolako iragarkiak ikustea gustatuko litzaiekeen, eta horrela haien atentzioa deitzeko. Denbora honetan beraiekin egon naiz eta oso gustura sentitu naiz hitz egiteko gai interesgarri bat aurkitu bait nuen.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario